torstai 23. huhtikuuta 2015

kohentunut juoksukunto

Uusi jumppaviikko on jo pitkällä ja mä oon päättänyt, että tästä tulee hyvä viikko! Maanantaina ensin 12 min juoksua,  matkaa 2 km ja HIITti päälle. Olipa huikeeta päästä HIITille piiiitkästä aikaa, edelliskerrasta on jo viikkoja! Se vaan on mun ehdoton suosikkijumppa! Tiistai ja keskiviikko olikin välipäivät Miehen työn takia, mutta tänään pääsin taas hikoilemaan. 45 min juoksumatolla, kilometrejä 6,5 ja muutamat lankut kyytipojaksi. Alkuun ei kiinnostannut yhtään koko juoksu, mutta loppua kohti askel alkoi keventyä ja lopussa ei ollut yhtään paha olo, vaan voittajafiilis siitä, et vieläkin olis pystynyt kiristämään tahtia. Puolileikilläni oon maistellut ajatusta puolimaratonista syksyllä. Kunhan nyt ensin pääsee kunnolla ulos juoksemaan ja lenkkien pituuskin pitäis varmaan olla yli kympin..

Huomisen jumppasuunnitelmat on vielä auki. Auto menee aamusta huoltoon, kunhan Mies tulee siltä reissulta niin sit mä pääsen lähtee. Aamulla olis kahvakuulaa ja HIITtiä, mut ne taitaa jäädä väliin :(

Huomenna on myös puntaripäivä. Ruokailut on pelannut taas ihan jees ja viime viikko oli myös jumpan suhteen mainio! Eli ainakaan suurta plussaa en odota. Nyt kun suurimmat läskit on lähteny niin suurista miinuksistakaan en haaveile..

Rouva K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti